2014. szeptember 19. 18:54 - azemlítettlány

+

Na meg... hehe... idővel talán jó leszek érdekességnek, esetleg bizonyítéknak a rendőrségen. Régen egy csomót olvasgattam egy olyan srác blogját, aki később 5 embert lelőtt minden különösebb ok nélkül. Hogy azóta is börtönben van-e, nem tudom, de érdekes volt elolvasgatni, hogy mi járt a fejében. Hogy mi az, amire a környezete nem figyelt fel eléggé. 

Persze én nem készülök ilyesmire. Én csak ugrok. Hogy a Dunába vagy a Temzébe, az attól függ, hogy alakulnak addig a dolgaim. Előbb vagy utóbb. Én titkon a Dunában reménykedem. Szóval... majd ha bemondanak a híradóban, talán páran szívesen elolvassák a történetem. A végét majd a mellékelt ábra mutatja, satöbbi... De mindenképp megadom a címét, mielőtt elmegyek. :) :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sohanemeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr336713005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása